Atunci când dorim să construim şi să promovăm un nume, trebuie să ne asigurăm că toate elementele lui sunt asimilate de cei care constituie publicul nostru ţintă și poziționată astfel pentru a recunoaște marca dintr-o singură privire. În cazul în care acest lucru nu se întâmplă, există ceva ce nu funcţioneză cum trebuie şi care poate afecta imaginea numelui. Poziția unei marci reprezintă locul pe care îl ocupă în mintea consumatorului. Această poziție este obținută ca rezultat al procesului proiectării unei imagini și valori, astfel încât consumatorul să înțeleagă ce reprezintă marca.

Pentru etapa inițială am utilizat o poziționare funcțională în care am oferit mărcii formele necesare pentru o identificare rapidă a numelui și desfăsurarea activității acestuia.

logo proces 1 - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

În urmatoarea etapă am utilizat o poziționare emoțional – artistică în care sunt utilizate imagini grafice pentru asocierea mărcii precedente. În imaginea grafică realizată am utilizat o construcție ascunsă, tăinuită, evidentă de forme geometrice și de direcții ordonătoare care dau stabilitate compoziției. Însă o asemenea ordonare de forme poate fi ineficientă artistic dacă elementele care intră în alcătuirea ei nu au originalitate plastică pregnantă și nu impun o viziune personală. Stilul și personalitatea graficii a fost realizată prin originalitatea desenului, unicacitatea formelor folosite, singularitatea modalității de organizare compozițională și toate acestea dublate de o cultura estetică și filosofică. Construcția părții grafice este realizată din urmatoarele forme:

1. Pătratul (elementul grafic repetabil din marca precedentă) – care reflectă stabilitate, soliditate, egalitate, încredere. Este o formă statică dar care dă naștere ritmului. Pătratul este un simbol al perfecțiunii care deseori semnifică pământul. Asocierea pătratului este cu cadru/suprafața de care este înconjurat fiecare persoană, este spațiul limitat în mișcare, dezvoltare și creativitate.

logo proces 2 - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

2. Cerc – foma care nu are început și nici sfârșit. Forma care reflectă eternitate și perfecțiune. Este elementul grafic care sugerează dinamism, flexibilitate, creativitate, imaginație și emoție. Pentru a trasnmite un mesaj cu impact emoțional puternic am organizat forma ciculară în cadrul suprafeței formei pătrate. Cercul este forma care atrage atenția și o concentrează într-un singur punct, de aceea am așezat imaginar în cerc cel mai important mesaj care am dorit să-l transmitem, numele “MOON”, ceea ce formă circulară reprezentată în grafica mărcii este asimilată cu corpul ceresc “Luna”.

logo proces 3 - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

3. Linia – fiind un punct în deplasare, este un simbol al infinitului care dăruiește ritm și mișcare compoziției. Linia utilizată este o linie îngroșată și curbă care semnifică forță, muncă, emotivitate, delicatețe asociată cu drumul/cărarea parcursă de către fiecare persoană. Direcția liniei este sub forma literei “M” – inițiala numelui marcii “MOON”.

logo proces 4 - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

Toate aceste simboluri nu au doar un rol estetic ci și o funcție de comunicare care trasnmit un mesaj coerent.

logo proces 5 - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

logo proces moon logo - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

Sloganul ca scop are fixarea imaginei produsului în mintea consumatorului și să-i dea identitate, deaceea s-a utilizat un grup de cuvinte astfel încât să fie cât mai expresiv, plăcut, original, să frapeze și să evoce mesajul în forma concentrată.

logo proces moon slogan - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

Rezultatul rebrandingului:

logo proces moon logo new vs old - DE CE AȘA ȘI NU ALTFEL...

Pin It on Pinterest

Share This